onsdag 11 februari 2009

Lediga-dags-fönstret ...



"Hej Elisabet !

Här kommer ett fönster från Jämtland , närmare bestämt från Svartsjöarna som är mitt paradis på jorden särskilt på vintern.

Det ligger några mil utanför Östersund och i dag när jag tog en skidtur i det vackra vädret så åkte jag förbi detta fönster och tänkte att det här ska jag skicka till Elisabet .

Har läst din blogg i säkert ett år och den har varit till stor tröst och till stor glädje många gånger .

Ha de bra !

Hälsningar Gunbritt."


// Hur glad blir man inte över såna här överraskande rader från en helt obekant människa!!
Jo, man blir så varm och lycklig och tänker att livet är så generöst!
Och tack till Gunbritt! hälsar bloggmadamen.

4 kommentarer:

cruella sa...

Men! Svartsjöarna är MITT nyfunna paradis på jorden! I alla fall vintertid. Misstänker stor mygginvasion om sommaren:-)

Vackra tysta skidspår på platten, med fjäll i fonden och sol i ansiktet. Det blir aldrig bättre!

Elisabet. sa...

cruella: och tänk, vilken tur att det finns så många olika paradis som vi kan dela på!

cruella sa...

Haha, ja, jag menade inte att det bara var mitt. Men det är mitt OCKSÅ:-)

Elisabet. sa...

cruella: ja, men det förstod jag ju ..-)

Det var inget mästrande .., haha.