söndag 15 februari 2009

Små och stora möten ...


Här står hon, Maria med sin lite annorlunda vänsterhand.
Den glade maken Don till höger om henne.

I höstas när Emma och jag själv tillbringade fjorton dagar på ön Kefalonia, mötte vi den rara Maria som är uppvuxen i Norrbotten .., men som sedan några år tillbaka bor i Sheffield.

I England.

Och i Sheffield, där finns en annan madame från Sverige.

Så här skriver hon i sin presentation och jag tycker att den är är så härlig!

"Det har ar min andra blog, for jag har tappat bort den forsta! Jag vet att det finns nan teknisk finurlighet som gor att man kan skriva prickar over vasentliga vokaler aven pa ett engelskt tangentbord, men sant pill orkar jag inte med. Huvudsaken ar att jag skriver pa svenska, sa att engelsmannen inte forstar vad jag skriver om dom :)"

Här finns hon, Anna i Sheffield!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Många solvarma hälsningar från Koh Chang i Thailand!
Varmt, vänliga människor och härlig mat.
Kram Anna-Karin iH

Steel City Anna sa...

Tack, vad roligt att du gillade den! Nu har jag hittat den tekniska finurligheten med prickarna dock, jag kanske får glömma bort den igen, för jag orkar inte hitta på nån ny presentation :)