lördag 25 juli 2009

Och så har man stämplat ut ...



Lördag och söndag är bra arbetsdagar.

Korta.

Sju till halv två .., tiden bara svischar iväg!

Det är Olof, Roffe och jag själv på morgonen och det är mycket att göra och jag är dödens trött och det är fler som delar den känslan .., Olof har varit på galej natten mot idag, men sköter sig ändå med den äran.

Nu är andra semestergänget inne på sluttampen.

Lasse, Cowboy-Maria och Filip kommer tillbaka och det ska bli sååå trevligt!

På chefens skrivbord har jag lagt en gul post-it-lapp där jag förvarnar om att jag nog kommer att söka om ledighet si-så-där tio dagar i slutet av september.

Finns det någon flygstol till bra pris till Grekland, så tänker herr pensionatsvärden och bloggmadamen försöka hitta en sådan och därefter ta en båt ut till någon ö i Egeiska havet.

Om det löser sig.

Och den 25:e juli för två år sedan, då var det en ledig dag.

En härlig ledig dag.




Inga kommentarer: