lördag 25 juli 2009

"Skulle du möjligen ...?"


Skottland .. jag vet.
Men man kan ju låtsas.
Madeleine tog bilden.
Som jag ä l s k a r.


F
ör en stund sedan blev jag tilfrågad om jag möjligen kunde tänka mig att med tåg/buss luffa omkring en vecka på Irland nästa sommar, tillsammans med den som ställde frågan.

Skulle jag kunna tänka mig det?

Om allt är som det är nu, kanske pv är ute och seglar i flera veckor.

Då.

Och då tänker jag ..., en vecka på Irland.

Eire.

Irland.

Galway och Cork.

Dublin.

Får och kossor.

Kanske hyra moppe.

Tåg och buss.

Vandrarhem.

Kameran.

Hjääääälp, vad det låter härligt!

3 kommentarer:

Bloggblad sa...

Drömma går ju an... Det finns så många ställen jag skulle vilja åka till.

Elisabet. sa...

Bloggblad: men jag har sms:at och sagt "ja!"

Så roligt!

Hedgren sa...

=0)