onsdag 17 augusti 2011

Nu är hon bara tjugonio ...



I en av kvällstidningarnas bilagor, finns en artikel där tre kvinnor får möjligheten att föryngras.

Tio år yngre kan man bli, minsann!

En av kvinnorna är "dr Böhlander" - äldsta dottern - alltså.

Oj, oj, oj!

Hennes lillasyster brukar säga att .."mamma, du tycker bäst om när man är osminkad, ja, men det är bara för att då tycker du att man ser ut så där som när man var liten ...".

Lite så är det nog.

Och jag säger bara en sak: hade den väldigt unga "dr Böhlander" anat att hon en gång skulle bli "mejkad" i en kvällstidningsbilaga, då hade hon svimmat av lycka.

Mamman tycker för övrigt lika mycket om henne, oavsett föryngring eller inte!

(Och liiite ler jag åt före-bilderna .., där fotot på dem alla tre liknar fängelsebilder från USA. Allts som fattas är ett nummer.)

Hur som helst var det modigt gjort av dig, Maria!

Inte för tio tusen kronor hade jag vågat ställa upp!

2 kommentarer:

bettankax sa...

Jag tycker det verkar kul att bli "riktigt" sminkad. Men aldrig att jag velat komma i tidningen. Maria ser himla fin ut!

baratradgard sa...

Kul!