fredag 19 augusti 2011


Nutidstestet v.33.

9 rätt av 10 möjliga.

Av de 9522 som gjort testet hittills fick du ett bättre resultat än 8954 (94%)

Rekord för min del!!

Det lönar sig att ha semester och därmed ha tid att läsa tidningar och se på nyheter.

Hurra!

Nu är det pv:s stur.

7 rätt av 10 möjliga.

Av de 9787 som gjort testet hittills fick du ett bättre resultat än 7239 (73%)

"Ja, men jag har ju varit sjuk .. närapå döende ...!" säger pv.

Nå, jag ska erkänna att jag gissade på några av frågorna, hälsar Elisabet.


6 kommentarer:

ab sa...

Så går det när man har syndiga tankar, pv! ;)

Rexxie sa...

...och jag vågar inte ens prova nu när du har fått så bra resultat!

Anonym sa...

ab: Det är ju bara så svårt att styra sina tankar från det farliga området//pv

Elisabet. sa...

rexxie: jag hade tur med gissnnigarna ..., det var knepigt!

Pv gissade minsann också ,-)

Amber sa...

Grattis Elisabet! Det lönar sig att arbeta - påstår de... :) Denna gången stämde det ju!

Elisabet. sa...

Amber: jag var LIVRÄDD att den kopierade texten (9 rätt av 10) skulle falla bort innan jag klistrat in den ..-)

Då förstår du glädjen!

"Kan du inte skriva in den med ännu större bokstäver ...?" sa pv lite ironiskt .., han tyckte nog att jag blev väl kaxig ,-)