lördag 19 november 2011

"Ja, ja .., jag kan väl också gräva ..!"


Efter en vecka tillsammans, har harry blivit betydligt morskare.
Nu mooooorrrrrar han ibland, när Elvis tar sig friheter.
För den som inte känner igen dem, så har harry vit svanstipp.

Fördelen med två hundar är förstås att dom rastar sig själva.

Det är helt enkelt bara att gå ner mot havet till och sen roar dom sig själva, ja, nästan hur länge som helst.

Och själv står jag där och smajlar och tänker att livet är så härligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag undrade om det bara var för att visa att man kunde gräva ordenligt - men så var det en "PINNE"!! - luktade dom den?
Det såg ju egentligen ut som om dom samarbetade om detta!!
Hälsningar från Monica T.
Skriver "T" i fortsättningen tänker jag, så slipper jag detta långa med Oslo/Lysekil.

Elisabet. sa...

Monica T: nej, pinnen låg där sedan tidigare .,. det måste ha varit något annat som doftade sig genom sanden ...)