torsdag 15 december 2011

Ny dragning på lördag kl.11.00


Uppmuntringslotteriet fortsätter tills skålen med alla lotter är tom!

Det här är vinnarna hittills och i deras postlådor eller brevinkast har ett litet paket anlänt.

(Förstaprisvinnarna står först och under dem, ja, där är dom som fick ett tröstpris.)

Vem ska det bli nästa gång, tro ...?


Här går paketet till Härs & Tvärs iväg ...

Två herrar finns bland alla damerna (vilken lycka .., tala om tuppar i en hönsgård!), nämligen Gunnar i Jämtland, samt Rexxie i Västmanland, ja, för Rexxie kanske det inte är världens största lycka direkt, men ändå.

(Sportiga Jenny håller för övrigt till i Gränna, men det lyckades jag inte klämma in.)

3 kommentarer:

anna of sweden sa...

Gillar hur du illustrerat inlägget! :)

Rexxie sa...

Trevligt sällskap tackar jag aldrig nej till!

Elisabet. sa...

anna of sweden: ja du, det gör jag med ,-)
Jag letade en bild och när jag såg dom här postlådorna som står nere vid havet till, då tänkte jag .. "ja, men perfekt!"
Öht tycker jag om att blanda bild och text .., i bilden, menar jag ,-)

Rexxie: härligt! Då trivs du nog, för där vimlar av - vad jag tror - är härliga människor! Att du är en trevlig prick, det vet jag redan.