tisdag 16 oktober 2012

Gunnar fick en idé ....

Inspirerad av gårdagens här-och-nu-bilder, från Eva som bor på Frösön i Jämtland och härifrån det gula huset, så kom Gunnar med förslaget att vi ju kunde vara ännu fler som gör just så och så samlar jag ihop det på bloggen.

Igår visade vi utsikten från våra köksfönster, men många arbetar ju och kan då ta en bild från sin arbetsplats, om det är möjligt. 

Vad säger ni?

Vill ni vara med?


Bild: ett ögonblick från förr .., fika på Olof Viktors tillsammans med Anders.

I så fall .., ska vi säga att ni i morgon tar en bild där ni befinner er någon gång mellan 11 - 14  (Gunnars förslag) och så mejlar ni den till bisse151@gmail.com, så lägger jag in allt i en radda, så kan vi enkelt jämföra hur det ser ut? Ni får mer än gärna berätta lite om vad ni ser.

Den som inte har möjlighet att skicka en bild, men ändå vill vara med, kan beskriva med bokstäver hur det ser ut, det går bra det med. Anne i Mantorp, till exempel.

Varmt välkomna med era bidrag!

8 kommentarer:

Ulrika sa...

Kul!! Bild kommer absolut. :-)

gunnar i vaplan sa...

Hade du tänkt i morron, alltså onsdag kl 11-14..?

Elisabet. sa...

Ulrika: kul!

Gunnar: ja, om alla ska ha en chans att hinna upptäcka det här ,-)

Ruta Ett sa...

Vilken rolig idé, Gunnar!! Ska försöka komma ihåg det!

Jenny sa...

sportigajenny är på! om jag kommer ihåg förstås... =)

Kerstin i Dalarna sa...

Jag ska också försöka komma ihåg att ta en bild.

Kattis sa...

Vad kul! :)

vivsen sa...

Det lät jättekul
Men nu är det kväller
och min bild får bli en kvällsbild på de första snöflingorna denna dagen den 16:e oktober
Skellefteå
Wivi-An