lördag 15 december 2012

Medan jag är på jobbet ...

... är det tänkt att herr pensionatsvärden ska vaska golvet i badrummet, ja, inte hela tiden, men i alla fall.

Nu tror jag inte att det blir så mycket av den varan.

Är det inte quiz mot dr Böhlander, så är det Skidstudion.

(Just nu möter han Mackarooney i quizen ..., den mannen har jag tävlat med flera gånger och alltid väljer han fel kategori, ja, enligt mitt sätt att se det. "Nu ska jag på jobbet, du får spela mot min sambo. Bered dig på pisk!", skrev jag. Det blev det också och herr pv är  m y c k e t  nöjd.)

3 kommentarer:

Monet sa...

Förlåt en ovetande. Men VAD är det ni håller på med egentligen?? Har aldrig hört talas om detta.

Jag har svårt nog att hålla mig från Ipad och dator - tur att jag inte fastnat i mobiltelefonspel också!!

Elisabet. sa...

Monet: det är en frågesporttävling med olika kategorier av frågor och man spelar MIT helt okända eller goda vänner som har samma spel på sin mobil. Det är vansinnigt roligt och PV är enormt duktig, men har ingen egen iPhone , så han spelar i mitt namn ,-)

Eva i Tyresö sa...

Bra att PV vann.Som du vet hejar jag alltid på honom.
Men badrumsgolvet måste han ju ägna en stund åt.
Hum hum
Helgkram till den som jobbar och den som vilar....