lördag 7 september 2019

Kaos .....


Stor glädje!

Europapodden kom ut med ett extranummer nu när det händer så mycket i det brittiska parlamentet! Så på väg in till polisstationen för att hämta våra pass och på väg till Sonja i Harplinge, sitter vi knäpptysta i bilen och lyssnar på programmet, herr pv och jag själv.

Claes Aronsson sköter programledarrollen med den äran och Susanne Palme och Daniel Alling kompletterar det hela!

T a c k! säger jag.

(Bilden kommer från Sveriges Radio och visar herr programledaren).

2 kommentarer:

Bert Bodin sa...

Och hur ser ni ut i passen? Jag hämtade ut ett nytt i förra veckan. Mitt foto visar en förrymd zombie med blodbrist.

Elisabet. sa...

Bert Bodin: det kunde omöjligen ha varit värre än hur dom såg ut tidigare. Jag blev otroligt lättad när jag fick mitt pass i handen :)