söndag 12 februari 2012

Dagens fönster ...


Nästan så här ser det ut i landet Halland idag.
Några centimeter nysnö och grått-grått-grått!

Bert i Luleå, han har legat i sängen och inväntat frukosten, skriver han lyriskt.
Här blev det lite annorlunda; pv tog harry på långrunda och själv dukade jag bordet, tände ljus och ordnade med frukosten.

Och Annika Bryn har varit vaken halva natten och upptäckte då att Whitney Houston avlidit.

I Västerås kanske min kollega Jessica gosar med katten, eller jobbar?
Igår ägnade hon sig åt detta.

Den storartade madamen i Göteborg, hon svävar säkert ännu omkring på lyckomoln, efter beskedet som kom i onsdags!

Madame Rouge i Västerbotten berättade tidigare i veckan om en förfärlig sportgren.
Jag håller med.
Men tänk, jag har lovat såväl chef (som också ska vara med och för övrigt doppade sig i julas) som kunder att på julaftonen 2012 delta i Juladoppet i Haverdal ....

Västerbotten ståtar även med andra sportgrenar och i Vilhelmina upptäckte min kusin Barbro detta .., och rekommenderade även pv att testa den här varianten!

Eva i Ystad har nyligen blivit med blogg och längtar säkert efter besök!

Och Tomas Jonsson i Småland är livrädd att hans blogg ska bli alltför banal och bara visa katter, men nu är det ju så att Muhammed har flyttat till honom och då ....

Den duktiga fotografen SoF har kalasat på något nytt i matväg - ingen hit - om man säger så.

Och en farmor i söder blir varm i hjärtat av ett meddelande ....

Nu väntar DN .., GP .., vinterstudion och så bara detta att njuta av ledigheten!

Fönsterfångerska, sa jag det .., var Ulrika.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Vilket mysigt inlägg!

Kul att "hälsa" på alla du skriver om :)

Idag är jag också ledig , härligt, ska ta en långpromenad, det är strålande sol och en minusgrad ute :)

Ha en skön söndag!

SoF sa...

Tack Elisabet för omnämnandet! :)

Soliga hälsningar från "landet" Västergötland och SoF!!

Evis sa...

<3 kram och mysig söndag