fredag 17 februari 2012

Hur kul som helst!

Länk

Sånt här tycker jag om!
Filmen här ovanför visar musiksmaken hos några människor i London.

Och här är vi plötsligt i Dublin, på Irland!

Tänk, om dom frågar annannan i Porto!
(här var det härlig musik, vill jag lova, men se, jag hade för brått som vanligt .., det här var i Brasilien! )

Och i Zagreb!

Och Salvador ... ååå, hjälp, vilka underbara låtar - passar mig som hand i handske -!
(Måste vara i Brasilien .., det finns inte en enda låt som jag inte tycker om .., jag skulle t.om kunna tänka mig att börja löpträna om jag hade sån här musik i öronen ,-)

Vad kan dom tänkas lyssna på i Toronto, då ...?

För att inte tala om i San Fransisco?

Och Milano ...!

4 kommentarer:

Tankevågor sa...

Ja det här var hur kul som helst ju!! :-)
Fick förstås akutlängtan till London när jag såg alla vyerna i bakgrunden...

Nu ska jag kolla de andra städerna.

// Lisbeth

gunnar i vaplan sa...

Gillar det jag ser och hör.

annannan sa...

I Porto Alegre som ligger i Brasilien är musikutbudet kanske aningen annorlunda än i Porto.

Det här är MIN absoluta Porto-favorit.
http://www.youtube.com/watch?v=teKOeDNLoUY

Men den är nog min generations Porto-favorit. Vad man lyssnar på idag får jag fråga mina doktorander om...

Elisabet. sa...

Tankevågor och gunnar: ja, visst är det!!

annannan: jag kan ju låtsas att du har varit på semester i Porto Alegre ,-)

Men jag tänkte genast på ditt Porto.