tisdag 14 februari 2012

Ett allahjärtansdagsfönster ...


Nog är det en välsignelse att man har bloggvänner som har förstånd att tänka på att just såna fönster vore nog bra att ha en sån här dag!

(Ni ser väl det lilla hjärtat som hänger i fönstret ..!)

Turtlan, hon vet.

Först får jag en bild och några sekunder senare en ny ..."nej, vi tar den här i stället, gardinen hängde så konstigt på den första!" skriver hon och jag leeeeer så här mycket.

Och så underbart att ha ett stort träd utanför sitt köksfönster!

Så här skriver avsändaren:

"Ledig dag och ute är det vacker nysnö utanför mitt köksfönster. Solen skiner och det är runt nollan.

Så här på Alla Hjärtans dag ska jag ta en promenad till stan' för en lunchdate med mitt favorithjärta M.

En Alla Hjärtans Kram från Sola Stan till Gula Huset på Kullen.

Turtlan

(fotat med en sån där app i luren...)"

Tack snälla Turtlan! säger jag.

4 kommentarer:

Cecilia i Houston sa...

Vilka fina gardiner!

Turtlan sa...

Tack Cecilia!

Hittade de i en fyndlåda en gång och föll direkt för dem.

Jag har som ett litet skogsparti med fina träd bakom huset så på sommaren är det grönt och härligt. På vintern så får jag en fin vy istället.

När jag lite senare gick ut så försvann solen...

Elisabet. sa...

Cecilia i Houston och Turtlan: och man tror sig kunna ana att madame sköldpadda tycker om grönt ,-)

Turtlan sa...

Rätt anat!

Tycker väldigt mycket om grönt! Å limegrönt också.

Grönt ÄR skönt!