onsdag 15 februari 2012

T a c k!!!


Tack till trogna uppmuntrerskan Solbritt Hansson i Ystad!

Tänk, vilken kund
.., som troget skickar hälsningar från Skåne till Halland.
Du är m a k a l ö s!


Och tack till världens bästa omsorgspersonal på Ejdern 1 i Ystad!
Alla dessa vinglösa änglar som tog hand om mamma på det allra bäst.

Att hjärtat nästan svämmade över av värme och tacksamhet när jag öppnade kuvertet, det förstår ni nog .., och nu kommer jag återigen att få välsigna uppfinningen "stretchjeans"!
(En ask choklad följde med ...).


Och tack till uppmuntringsmadamen som - precis som undertecknad- är Annas mamma.

Tack
för såå filuriga lotteripresenter som kommer att sprida stor glädje!

(Ringde genast till Monica, ja, innan jag ens öppnat paketet och ni skulle bara veta så rar och vänlig Monica låter!)

På bilden sitter pv och studerar vykortet och ser fram emot romantiska morgnar.
Jo, jo ...


Och tack till forskarmadamen i Portugal!

Om jag hade fått gissa i en månads tid, hade jag aldrig kunnat lista ut vad som fanns i paketet och det kommer att bli alldeles perfekt, när det ska göras i ordning vinstpaket!

Jag ska lägga ut bilder och visa när nästa laddning går iväg.

Idag på morgonen har jag googlat på Retrosaria.rosapomar.com och då kommer man hit!
Å, sicken läcker hemsida (läs: helt enkelt snygg, enkel och ren!) och titta, detta är ju nånting för dig, Ulrika!
Och titta här .., vilka mönster!
Och vilka små verktyg!


Det här var första gången i mitt liv som ett paket med den här stämplen landade i postlådan!
Glädje, det också!

Nu ska jag ge mig själv sen frukost och sedan njuta av några lediga timmar, innan det är dags att bege sig till affären!

3 kommentarer:

Monica sa...

Det var trevligt att prata med dig med Elisabet och jag tänkte du skulle ha dessa presenter till dig själv och PV, men det kanske blir någon kvar till lotteriet:-), det gör du som du själv vill förstås.

annannan sa...

Retrosaria betyder sybehörsaffär. Fast den här är en RetROSAria för den drivs av Rosa Pomar, som också har en blogg med många fina bilder på temat tyger och garner och modernt och traditionellt. Hon lägger sig vinn om att välja garner i naturmaterial och har nog det bästa urvalet av portugisiska garner i sin butik. Som ligger en trappa upp i ett gammalt hus i kanten av Alfama i Lissabon.

När du kommer till Portugal åker vi och hälsar på Rosa i hennes butik!

annannan sa...

Bloggen
http://aervilhacorderosa.com/