måndag 21 januari 2013

DBIFV för UIrika i Västmanland ...


 - jag är så jättenöjd med min senaste tröja!


- jag är nu så pass återställd att jag orkar gå till skogen och fältet
med Max igen. Underbart!! Aldrig hade jag väl kunnat tro att jag
skulle bli så lycklig över att klara av att promenera en dryg
kilometer. Sånt tar man bara för givet. Och jag har varit på återbesök
hos ortopeden och fått "grönt ljus", det känns så bra! (Han hade en
AT-läkare hos sig den dagen och när jag kom sa han till henne: "Nu ska
du få se på ett magnifikt stort diskbråck!" och så plockade han fram
mina röntgenbilder, haha. :-D)

Och jag har fått grönt ljus från både ortopeden och sjukgymnasten, att
jag får fortsätta åka rally. HURRA! Jag har varit så orolig för att
jag skulle tvingas sluta.

Ulrika.

Inga kommentarer: