onsdag 23 januari 2013

Och från Ystad ...


... kommer ett stort, grönt fodrat kuvert och där innanför gömmer sig mängder (nu menar jag verkligen  m ä n g d er!!) med gratulationskort av alla de slag och där är stooora vykort och mindre grattiskort!

Allt detta är sponsorvinster från min före detta granne på Regementsgatan - Ingela Larsson -!
Perfekt!
Jag ska göra lagom stora buntar och lotta ut!

Tänk .., hon har nog aldrig varit med på någon dragning .., knappt kommenterat .. men upptäckt lotteriet har hon gjort!

Ingela: här kommer en jättestor och varm kram och jag ska minsann skriva ditt namn på en liten lapp som ska få skvalpa omkring bland de övriga, ja, nästa vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket...jag följer din blogg varje dag och jag tycker det är fantastiskt roligt att följa de skvalpande lapparna i lotteriet. Tänkte vara med o glädja människor i bloggvärlden med ett litet medel. Att få vara med o ge och göra någon glad värmer mitt hjärta...kram på dig bettan...

Kram Ingela