onsdag 16 juli 2014

Tio år efter alla andra ...


... blir vi med stavmixer.

Halleluja!

13 kommentarer:

Kattis sa...

Varde soppa! :)

Elisabet. sa...

Kattis: det blev det också! Gunnar i Jämtland bjöd på libanesisk soppa med smak av spiskummin och lite annat .., underbart gott!

Mian sa...

Och till hummus!
Och smoothie!
Och potatis- och purjolökssoppa! Och morotssoppa!

Anonym sa...


Nu Bettan kan du fixa mycket gott.

En av mina bästa kompisar i köket.


Hälsar Friherinnan

Tankevågor sa...

Måste erkänna att vi var nog också....om inte tio år efter men i alla fall åtta år. Soppor är perfekt att fixa till med stavmixern.

Evas blogg sa...

Vi har ingen. Har aldrig haft men varit på väg att köpa en. Längre kom jag inte.

Jessica sa...

Har tänkt köpa en jättelänge men har inte kommit till skott ännu :)

Rexxie sa...

...och jag har haft min i 10 år och aldrig använt den....

Elisabet. sa...

Men ser man på .., det är ju flera stycken som inte har nån ! :)

afBabs sa...

Grattis! ;)

Turtlan sa...

Jag har en men nästan aldrig använt den... Liksom glömt bort att jag har en sådan. Kanske läge få bättre ni.ne i den frågan. Framförallt soppa är ju gott.

Cecilia N sa...

Du är då tio år före oss.
Vad i hela friden ska man ha en sån till?

Elisabet. sa...

Cecilia N: ja, läs här ovanför så får du några tips :) Den var iaf himla bra att mixa soppa med!