måndag 29 augusti 2011


Vilket himla trevligt program!!!

Ja, jag menar Maestro.

7 kommentarer:

Marianne sa...

Håller med dig till 100%. Trodde inte att jag skulle tycka det när jag såg dom korta reklamsnuttarna inför programmet. Men det är riktigt kul att se.

Elisabet. sa...

Marianne: ja, visst är det!

Och man (jag) får en helt annan förståelse för såväl dirigenter, musiker, som körsångare!

Bert sa...

Både intressant och kul.

Elisabet. sa...

Bert: ja, sånt här är det bästa med SVT!

Rexxie sa...

Fredrik & Filip på Kanal 5 utnämnde Maestro till "Alzheimer-tv"...

Jag håller med och är imponerad av Ola Rapace och hans kompis (men då har jag bara sett första avsnittet än, det kan ju ha ändrat sig...)

Elisabet. sa...

Rexxie: men vad håller du med om? Att det är Alzheimer-tv, eller?
Jag är helt fascinerad och igår blev jag superimpad av Petra Mede!

Rexxie sa...

Näe, att det är ett bra program (förstås)!