fredag 2 september 2011

Tjugofyra minuter och trettiosju sekunder ...

... av liv.

Av drömmar.

Och eftertanke.

Stort tack till Sven (Promenader och Utflykter) som tipsade om detta.

Jag har nu suttit här i nattsärken, med två tända ljus på bordet och harry på soffan .., och så har jag tittat på den lilla filmen.

Och jag tänkte ..., att det är ungefär så här mitt arbete är - en ständig ström av människoöden som står där framför kassan - och ibland har man tur och hinner småprata lite.

Precis så.



Om ett annat sorts liv, långt från hissen i London, kan man läsa här.

Om Gunnars sommar i bilder.

Man blir sååå glad bara!







1 kommentar:

gunnar i vaplan sa...

Vilken fin film den där med hissen.
SVT är fantastiskt.

Va kul att min sommarsammanfattning gjorde dig glad ;-))
Det var en väldigt fin och bra sommar..