onsdag 14 november 2012

DBIV för Gunnar i Jämtland ...

Hej.

Chilin hägrar...!
Bland de bästa stunderna som händer mig så länge Alsensjön är fri från is är att kunna paddla en sväng med kajaken. I går (13 november) kan kanske ha varit den sista turen för säsongen.
Isen håller på att lägga och nylagd kärnis är väldigt seg att forsera med kajaken ;-)

/gunnar/'


(Som synes har Gunnar inget hum om att det här handlar om det bästa förra veckan, men det må vara hänt. Han kanske inte heller använder Topz .... Och Gunnar, ett tag skrev jag DBFV - förra veckan - men jag gav upp, det får bli så här, men avser det bästa från veckan som gick.)

3 kommentarer:

gunnar i vaplan sa...

Som glad pensionär kan det vara svårt att veta om i dag är förra veckan eller den här veckan ;-)
Hmm... hur menar jag nu då..?? ;-)

Eva i Tyresö sa...

Jag håller med Gunnar. vi lever inte veckovis.....utan då och då händer det fina saker.

Elisabet. sa...

gunnar och eva: det behöver man minsann inte vara pensionär för att blanda ihop ,-)