måndag 12 november 2012

Mitt eget DBIV .....

Ja, jag blev verkligen så innerligt glad över cd-hyllorna som fick flytta från ena väggen till den andra - helt och hållet pv:s idé -

Men småtavlorna och lampan var mitt påhitt och där det är tomt, ska det fyllas ut .., jag blir snurrig om det inte blir balans ... men det ska nog ordna sig?

Ulrika, ser du dig själv där uppe?
På tavla nr 2 uppifrån är det ett utdrag från pv:s loggbok, det handlar om just den där dagen när vi seglade till Kåseberga och längst ner syns Eml som kapten Lintott, samma dag, alltså.

Det här var nog bland det bästa som hände förra veckan.
Plus gåsmiddagen i Lund.

7 kommentarer:

cruella sa...

Jag hade bytt plats på de två nedre, då blir det bättre balans. Eller är bilderna i en viss ordning?

Elisabet. sa...

cruella: testar, så gott det går ..., men gud, pv har borrat i väggen .., han kommer inte att bli glad ,-)

Men det blir bättre.

(förlåt pv !)

cruella sa...

han får borra lite till, och de gamla hålen lär ju döljas av tavlorna i vilket fall:-)

Elisabet. sa...

cruella: det blir bra .., det är ändå för litet mellanrum mellan tavla 3 och 4 ,-)

Rexxie sa...

Borra? För att sätta upp en ytte-pytte-liten tavla? Hmmmm....

Själv använder jag små tavelspikar, ger små hål som är ungefär 1 mm och som vanligtvis inte syns (lite beroende på underlaget).

Elisabet. sa...

Rexxie: det är tegel bakom tapeten .....

Jessica sa...

Jättefint!