torsdag 15 november 2012

En annan utställning ...


... som jag verkligen tänker besöka, den finns i Göteborg och det var Turtlan som berättade om den.

Ååå, så underbart!

Bilden tagen i Pakistan.
Alltså en dag när människor från hela världen tar en bild eller flera och så sammanställs ett antal av dessa .., det är ju ungefär som när vi berättar om här och nu klockan 12 - 14, fast i mastodontformat!

Rent omöjligt var det att få fatt i någon som kunde berätta hur länge utställningen pågår - jag kommer bara till en intendent på museet -, ja, ja, men det får jag kolla upp senare.

Men Gunnar visste.



7 kommentarer:

gunnar i vaplan sa...

Kolla den här länken:
http://www.goteborg.com/sv/Evenemang/s/Events/viewEvent.asp?eventId=25464

Det är säkert en häftig utställning ;-)

Elisabet. sa...

gunnar: men det är ju den jag har skrivit om ,-)

Anonym sa...

Jag läste att efter Göteborg kommer utställningen till Dunkers i Helsingborg. Om du kan vänta!

Gunnel

Elisabet. sa...

Gunnel: det är precis lika långt till helsingborg som till göteborg .., vi bor ju två mil drygt norr om Halmstad, så det blir bara roligt med en utflykt lite norrut ,-)

Turtlan sa...

Jag ser verkligen framemot besöket alldeles strax :-))

Älskar se på bilder av den här sorten. Vi får tacka Kulturnytt som jag råkade se häromkvällen.

Å Gunnar kompletterade fint. Han kanske vill gå dit också framöver?

Kram!

Mian sa...

Jag var med den 15 maj i år och tankade upp en bild på aday.org

Mitt bild-id är: 54rl2g

Ingen märkvärdig bild, bara en vy över Ströget i Falköping.


Elisabet. sa...

Turtlan: jag förstår dig .., ska bli såå roligt att se detta på riktigt!

Mian; nu ska jag kolla på en gång!