fredag 14 november 2014

Ulrikas utmaning, dag 14.



Dagens tema är "mysigt".

Ja, jag tyckte verkligen att min lilla etta var just mysig.
Skruttig, sliten, eländig ..., men mysig.

För att inte tala om ljusslingan som jag tyckte så oerhört mycket om.



Alldeles omåttligt mysigt var det också när harry var valp och låg och sov på husses mage.



Mysigt var det också att vira in sig i älsklingskappan av ylle och med stor kapuschong!

Men åååå, varför slängde jag den i våras!
Tio år .., vad är det för en kappa!

Morgondagens tema är stig (jag anar vad som kommer hos Ulrika) och här ser ni hela utmaningslistan.

3 kommentarer:

Kerstin - lifelivingitnow sa...

Riktigt mysiga bilder :-D

Elisabet. sa...

Kerstin: ja, mysigt kan ju vara så himla mycket ....., om du visste vad jag saknar ljusslingan!

Anonym sa...


Jag tror att det fortfarande finns sådana ljusslingor att köpa.


Friherrinnan