torsdag 13 november 2014

Utmaning dag 13 ....


Hos Ulrika är dagens tema "Öppen" och då får pocketboken av Joe Nesboe illustrera just detta.

Bilden togs i Bohuslän .., det var i början när vi hade lärt känna varandra och kanske hade jag flyttat till landet Halland, jo, så var det nog .., och jag bara älskar allt det karga i Bohuslän och just den dagen minns jag tydligt .., och känslan att ligga på mage på en solvarm klipphäll eller berghäll och det är sommar och man hör måsar som skriker och ser båtar passera.

Glädje.
Glädje.


En öppen dörr ..., får också illustrera dagens tema.
Bilden togs i Folktandvårdens lokaler i Söndrum och det kan jag ju säga, att den öppenheten hade jag mer än gärna avstått ifrån. Att besöka tandhygienisten är ett öde värre än döden.

Morgondagens tema är tack och lov ...,  "mysigt".

Inga kommentarer: