onsdag 7 februari 2018

Anna-Lena om dofter ....

Jag tycker inte om tunga kryddiga dofter och de passar definitivt inte på mig. Och kanske är det för jag inte gillar dem, men det känns som om många som gillar t.ex. Poison ofta har alldeles för mycket på sig.

Jag är inte allergisk, men får nästan panik om det sätter sig någon insvept i ett moln av tung doft bredvid mig på bussen.


När jag själv använder något numera blir det Calvin Kleins sommar (ny för varje säsong) som är lätt och med citrusdoft. De har dessutom så snygga flaskor.
(Elisabet skriver: lånade den här bilden från nätet, det kanske inte alls är den flaskan du menar, Anna-Lena?)

I min ungdom hade jag en som luktade doftschersmin som jag älskade, vet inte vad den hette, och även jag använde Rive Gauche en period.

1 kommentar:

Anna-Lena sa...

Jo det där är en av dem.