lördag 10 februari 2018

Glädje för AP .....

Roberto Vacchi och Anders Södergren

Så här skriver hon - dottern - om sin glädje.

"Charlotte Kallas guld och allt vad idrott medför, hur det för oss samman.


Underbart rolig träning på gym ihop med Micke, det för oss samman.





Och hela tiden tänker jag på Thomas (pv) och min kommande natt i Vasaloppsspåret, ja .., skidorna för oss samman.


Foto: Anna (ser ni skuggan av häsen på trädet ...?)

Sen tänker jag på alla stallvänner. Blev fast på jobbet och la ut en förfrågan om hjälp med Gabbe (hästen), då jag hade svårt att hinna. Inom loppet av tre minuter hade flera tjejer delat upp alla sysslor mellan sig - utan att jag hunnit reagera -.

Jag har så svårt att se det där att tjejer inte håller ihop och stöttar varandra.
Ja, det finns mycket att glädjas åt.

// AP

Inga kommentarer: