fredag 9 januari 2009

Dagens fönster ...



"Hej Elisabet!

Nu är jag tillbaka från min Lissabonresa, och jag har med mig några fönsterbilder som jag lovat.

Den här bilden torde uppfylla högt ställda krav på patina.

/Jom."


//Det är så här att Jom vet precis att jag tycker om bäst om fönster som är lite .., ja, lite .., eller inte så eleganta. Så är det egentligen med allting här i livet .., jag är en sån som hellre sitter i köket och äter mat än i matsalen med hur vacker dukning som helst.

Aldrig i livet att Nobelfesten skulle locka mig!

Men att sitta på en stentrappa med kaffekoppen intill och en katt på gräset eller en hund som viftar på svansen och koltrasten som flöjtar .., ååå, sicken lycka!

Och det där har Jom insett och filurskickar därför skruttiga fönster till Ystad och vet att jag blir sååå glad!

(Men jag är så tacksam för alla sorters fönster .., bara så ni vet!)

2 kommentarer:

Tussegumman sa...

Vilket fint fönster. Jag älskar fönster det är en passion jag har. Fönster av alla det slag. Fönster är husets själ på något sätt. önskar dig en skön dag och snart är det ledighet igen/Kramar Tussegumman

Christina sa...

Oj, d e t var ett skruttigt fönster ;)