onsdag 7 januari 2009

Jag öppnar mailboxen ....



"Elisabet!
Nu är jag liksom känslomässigt bakis.

Och har ett sug ända in i själen....... lite nummen och vidbränd i kanten...

Kommer ständigt efter dessa jular.
Här är ett för mej nostalgiskt fönster från julskyltningen på NK första advent.
Då jag var liten besökte vi farmor i Stockholm och jag stod med näsan tryckt mot det kalla fönstret och blickade in i sagovärlden.

Julkulorna var magiska och jag sögs in i en hel fanstastivärld.
I år var jag där igen. Och såg småflickor med runda tefatsögon.
Jag önskar dej ett meningsfullt år fyllt till bredden av Kärlek.
Kramar från en sårbar men glittrande Yogini!"

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh - äntligen fick du min hälsning =)
Visst är de söta - förväntansfulla och fulla av iver. Jag kunde inte låta bli att ta en bild på dem - jag såg mej själv som liten. Med tår i ögat.