lördag 10 januari 2009

Flera eftermiddagsfönster från Nora.



"Hej!

Här kommer några fönster till dig från Nora.

Det var så stark sol idag så bilden blev lite konstig.

Dom här fönstren sitter så fint placerade på en rundad hörna på ett hus som för inte så himla länge var ett varmbadhus.

Numera är det ett kontor.

Det är ett så gulligt litet hus, och om du tittar riktigt noga så har någon klottrat längst ner på väggen "Jag älskar dig!".

Jag brukar inte gilla klotter på hus, men det här upplever jag nästan som en kärleksförklaring till själva huset, så det får godkänt ;-)

Christina."



Flera bilder som Christina har skickat!




// Egentligen har madame Alvner skickat ännu flera bilder, men några av dem får jag av någon för mig obegriplig anledning inte upp. Det får bli dom här och det är ju inte illa. Tack snälla! säger jag.

3 kommentarer:

Turtlan sa...

Jag har inte så långt till Nora så det ser ut som en tur till Nora verkligen borde bli av å det snaraste i sommar. En fin stad!

Se finns ju Noraglass också, den ska vara kalasgod!

Turtlan sa...

...pssst.... hoppas Du VERKLIGEN ser på Stjärnorna på slottet ikväll.

De är ju i en viss stad.... *L*

Anonym sa...

Tänk, jag vaknade i Nora i morse! Vilken underbar liten stad!