tisdag 24 februari 2009

Kom ihåg ...


Söndagsskolebarn på utflykt i Lyme Regis, England.
Det var sommaren 1991 eller 1992 tror jag.

Apropå den här skyddsängelbilden som Tussegumman så vänligt delade ut och som jag berättade om .., den hade jag ovanför mina småflickors säng .., så susade en kommentar genom rymden.

Det var min Anna som också kom ihåg.

Så här skriver hon:

"Det går en ängel kring vårt ljus, han bär på två förgyllda ljus. Han har en bok uti sin famn, nu somnar vi i Jesu namn."

Just det.

Vi bad aftonbön på den tiden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du menar väl 1991 eller 1992.....

Elisabet. sa...

Gerd: haha .. självklart! Nu har jag ändrat! Tack som noterade och sa till.

Anonym sa...

The skin disease is known by multi-colored fiber-like (filamentous) strands extruding from the skin!
[url=http://www.morgellons-disease-research.com/]morgellons[/url]