tisdag 24 februari 2009

Pling i inkorgen!



"Hej!

Med en inte särskilt bra mobilkamera tog jag de här bilderna idag.

De föreställer vår hund som gör snöänglar och några som är ute och pimplar på Nattviken i centrala Härnösand.

När jag flyttade hit trodde jag att det skulle vara vintergenväg för gångtrafikanter att gå över
Nattviken in till stan, men inte. Havet strömmar hit och dit pga lufttrycket så det är vanskligt
att isen lägger sig och att den går att gå på och att det håller i sig.

Men nu har det varit rejält kallt ett tag så nu fungerar det.
En stund.

Det hade varit roligare att ge dig skarpa bilder, men nu blev det som det blev.



Allt gott!

Cecilia/"


Tack säger jag till den rara Cecilia som nog i ett par års tid, tror jag, flitigt har kommenterat här på sidan.

Ni ska veta ni som tillhör kommentatorsgruppen och som inte har egna bloggar, att åååå, vad ni betyder mycket!

Så mycket glädje som ni sprider genom att lämna spår efter er!

Det gäller er alla .., du Cecilia som faktiskt har träffat PV för evighter sedan (Umeå universitet), Anna-Karin i Halmstad .., Bente från Hamar i Norge .., Ellem och Agnetha från Skellefteå .., Kerstin i Svedjan .., mina kusiner och kusinbarn .., "Småländsk tjej" ..., PV förstås ..., Anna-Panna .., Hilda .., ja, allesammans!

Ni förgyller verkligen ens tillvaro!

T a c k!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Og du forgyller vår hverdag.....


-B-

Anonym sa...

Ömsesidigt! ellem