tisdag 24 februari 2009

S E M E S T E R




Bara så ni vet .., så har jag nu åtta dagars ledighet framför mig.

Åtta hela dagar!

Som en ocean av tid är det och jag vet att det inte alls är så och att tiden går fort, men ändå.

Åtta dagar.

En onsdag fylld av tvätt och lite förberedelser .., träffa sonen .., handla .., gå till biblioteket.

Torsdag flyg till Bromma.

Och hela helgen med Emil och Emma och träffa Gunilla som jag mötte i somras.

Liljevalchs Vårsalong.

Pendeltåg.

Vänsterhänder.

Fredagväll middag på Ljungvägen i Väsby.

Måndag X 2000 och hoppa av i Alvesta och bli hämtad av en säkerligen "lämmen" vasaloppsåkare.

En republikan och miljövän.

Och hjälp, vad jag längtar efter honom!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojojoj
Vilket är det värsta, eller bästa...?

Elisabet. sa...

Marskatten: menar du republikan eller miljövän?

Att han struntar totalt i kungahuset, det gör mig inget.

Inte att han är miljövän heller ,-)

Huvudsaken är att jag får vara den jag är .., dvs, att jag får kolla på prinsessbröllop utan att han tycker att jag är totalt knäpp.
Jo, det får han förresten tycka också, men han får inte raljera och ha sig om det och vara hånfull.

Då ....-)

Evas blogg sa...

Härligt Elisabet! Hoppas du får en skön ledighet och fina dagar med barn och barnbarn!! Och att du inte ska längta ihjäl dig efter miljövännen!

Anonym sa...

Önskar dig en riktigt skön och härlig semester! Hälsa Vasaloppsåkaren "god tur"! Kram

Anonym sa...

Jag menar nog republikan, miljövän är helt ok.
Min man var icke-rojalist - men jag lyckades övertyga honom, samt även i ett annat ämne som vi inte tar upp här!
Önska PV lycka till i spåret!

Evas blogg sa...

Glömde ju säga det: LYCKA TILL PV!! Jag ska spana efter dig där jag sitter med en kopp kaffe i soffan (om det nu inte är något extrainsatt program om Vikorias kommande bröllop istället :).

Babsan sa...

Hoppas du får fina dagar med nära och kära,Elisabet!Kram

Elisabet. sa...

Babsan och bettankax: t a c k !!!

Eva: ja, jag ska nog också sitta i en annan soffa Ektorp och dricka kaffe och kolla på loppet. Det ska bli härligt.