lördag 13 mars 2010

Anna Bergendahl som vann: superduper!

6 kommentarer:

UllaMona sa...

Jag tyckte bäst om Salem Al Fakir

Rexxie sa...

Håller med UllaMona! Anna var (och är) supertråkig!

Turtlan sa...

Håller med om Anna. men det var också många andra bra låtar så jag var velig vem jag hejade mest på.

Starkt startfält tycker jag!

Elisabet. sa...

UllaMona, Rexxie och Turtlegirl: jo, jag tycker att Anna har en helt underbar röst, men för mig var Andreas nummer 1 ,-)

Karin på FOX sa...

Anna Bergendahl var min favorit! men det är nog inte en vinnarlåt i schlagerfestivalen. Jag tycker ändå att låten passade Anna såå bra. Underbar röst!

Elisabet. sa...

Karin på FOX: nja, jag tror inte heller att hon har nån större chans .., ja, varför inte, förresten?

Men bra är hon. Vilken röst. Påminner lite om Eva Cassidy, tycker jag.