lördag 13 mars 2010

Tja, RUT-avdrag är nog inte så dumt ...


Krukväxt i fönstret även här.
Ja, man har väl lärt sig av proffsen.


Pensionatets tvättstuga.


Här ryms allt; från diverse verktygsutrustning till ..., målarburkar, penslar, tråg, kattsand, kattmat, fågelfrön, kalsonger på tork, vasaloppsnummerlapp, tre krukväxter, ett stort antal mattor, skidvalla för olika temperaturer, återvinnningskassar och lite annat smått och gott.

Plus såklart en tvättkorg.

Det händer att man hittar den.



Detta är en tvättstuga i tjusigt hus på www.hemnet.se.

I en sådan steril tvättstuga kan med lätthet avancerade hjärnoperationer utföras.

Notera den eleganta vasen med innehåll.

2 kommentarer:

Love, literature and gardening sa...

Vad rolig du är! Snart blir jag inspirerad och börja lägga ut bilder på mitt röriga hobbyrum, mitt överfyllda garage och mitt fullständigt ogenomträngliga grovkök. ha - några kassar i hörnet - då skulle du se mitt!

Men om jag skulle sälja huset - ja då j*klar skulle jag styla och hålla på!

Elisabet. sa...

Love, literature ..: ja, här skulle det inte fungera i alla fall, ty pv är en mänsklig ekorre och så många månader skulle man INTE ha råd att leja någon stylist .-)