måndag 20 juni 2011

Solparasoll ...



Jo, jo.

5 kommentarer:

Tankevågor sa...

Jo jo....parasoll som parasoll.

De få gånger det regnar ute på skäret på sommaren så tycker jag om att sitta under vårt största parasoll och läsa utan att bli det minsta blöt. Det är mysigt.

baratradgard sa...

Du hade skrivit en kommentar om trädgårdspynt hos mig som jag tog bort. Inte för att jag alls hade något emot kommentaren men jag försökte och försökte dela det inlägget på facebook och det enda som kom med var din kommentar... Men när jag tagit bort den så gick det ändå inte att länka inlägget för din kommentar fanns kvar i minnet på nåt sätt....datorer!!!!

Jag lovar och svär att aldrig ta bort någons kommentarer mera för att tjäna mina egna syften!

Elisabet. sa...

Tankevågor: jag tror minsann att regnet har upphört för några minuter -)

baratradgard: ja, det har hänt mig också och jag fick göra samma sak ,-)
Ingen fara!

Monet sa...

Åh, här sitter jag under parasoll men av andra skäl. 29,5 grader i skuggan och VARMT!! I andra hälften av Frankrike regnar det men de 300 soldagarna man säger att Provence har ser ut att börja infinna sig nu!

Elisabet. sa...

Monet: ja, lagom är ju bäst! Kring 20 grader är mitt ideal .., men det är väl inte att begära. Nu har dock regnet äntligen upphört!