söndag 19 juni 2011

Sportspegeln - nu igen - ...

5 kommentarer:

Monica sa...

Väldigt bra och intressant intervju:-), tycker PV ser pigg ut idag, verkar hämtat sig bra:-) och så hör jag vissa drag av romantik där i alla fall, månljus och soluppgångar talas det om. Tror faktiskt de värsta prövningarna är förbi nu, Vansbrosimningen, ja där får han klä på sig ordentligt, är väl kylan som kan vara största problemet och Lidingöloppet det går säkert som en dans, där kanhända det går att ordna en hel hop med kranskullor också;-)

Steel City Anna sa...

Ser fram emot ditt intåg i nyheterna! :)

Turtlan sa...

I början låter det som om han varit på en mat & fikaresa, med korta stopp ;-))

Alla som tar sig runt tycker jag är värda en STOR medalj!

Tänka sig vilken energisk man Du hittat. Vältränad som få.

Käre M joggade / gick en mil i stadens Stadslopp igår. En bedrift det med för hans träning inför loppet är lika med nära noll.

Självklart klappade jag om honom rejält efteråt för att bekräfta hans bedrift :-))

Vilka hurtiga män vi fått...

mossfolk sa...

Grymt bra gjort, tycker jag! Och så skrattar jag åt Turtlans kommentar, för precis så låter det där ett tag. Som en liten fikatripp ;)

Elisabet. sa...

Monica: pv är mycket, mycket mer romantisk än undertecknad!! Jag tycker synd om honom som har en sån ..., ja, en som jag ,-)
Tur att det är frivilligt ,-))

steel city anna, turtlan och mossfolk: han var JÄTTETRÖTT ikväll och har nu gått och lagt sig. Det kommer nog efteråt ..., det här.