tisdag 30 november 2010

Inget för den höjdrädde ...


Fr.v dr Böhlander i ny, rutig jacka, i mitten Kerstin och så hennes dotter Jennie.
Av oss fyra har endast en vänster tumme upp.


London Eye blev ett äventyr!

Tänk er pariserhjulet på Gröna Lund, men att man liksom är inbakad i en kapsel. Men vilken utsikt ....!




Vår guide, en herre i min ålder
, visade sig komma från Canada, men hade bott i England de senaste åren och han "bjöd" oss damer på ett glas champagne och det kan jag ju säga er, att innan vi serverades detta, så gick jag inte och ställde mig nära fönsterglaset.

Men efteråt ..., ja, då kaxade man upp sig.

"Åh, titta där är ju Buckingham Palace och titta där ..!" lät det.

Jag menar, när champagnen gjort sitt.

6 kommentarer:

Mian sa...

Vilka häftiga kokonger och vilket fint väder!

Mian sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mian sa...

Jag postade dubbelt, i upphetsningen över det fina vädret :-)

baratradgard sa...

Jag vågade aldrig när vi var i London. Men jag skulle gärna ha velat våga. Fast med lite champagne så försvinner ju omdömet rakt ut i luften. Å andra sidan då behöver man strax gå på toa och hur länge hänger man i den bubblan?

Mildamakter sa...

Jag firade min 50-årsdagförra sommare just med champagne genom att ta en tur med London Eye

Steel City Anna sa...

Jag tycker det verkar lite läskigt det hela :) Hur lång tid tar det i bubblan, undrar jag med?