tisdag 30 november 2010

Olikheter ...



"Dr Böhlander" (dottern, alltså), skriver i en kommentar att något av det hon kommer att minnas från den här resan, är när hon, Jennie och Kerstin slog sig ner i enorma shoppingcentret Westfield för en paus och Jennie generöst bjöd på champagne och så satt dom där och tittade på alla människor som handlade tjusigheter från Prada och sånt som jag inte kan namnet på.

Själv minns jag mest alla söta små ekorrar som kom fram och noooosade på kameralinsen.

Det ena är inte ett dugg bättre än det andra.

(Jag menar så här, att det jag gjorde inte är ett dugg bättre! Min systerdotterdotter t.ex, hon promenerade omkring i Plymouth och fotograaferade stuprännor ..., allt beror ju på intresse ,-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mamma,skrev jag inte oxå " ekorrarna i Hyde Park ? "

/ Dr Böhlander

Elisabet. sa...

Doktorn: jag skrev "något" .,-)

Jag får inte igång spisplattan!!

Carita sa...

Jag hade också gillat både champagnen och ekorrarna ;-). Ni ser ut att ha haft en bra minisemester på lite olika sätt!

Steel City Anna sa...

Söt bild! Jag brukar också regelbundet mata ekorrar, i Botanical Gardens. Det är nog det sötaste djur jag vet.