torsdag 7 februari 2013

Det bästa för Tankevågor i Stockholm ...

"På livets stora ocean kan allting hända.  Bilden togs här i Halland."

Vet inte om det är för sent att hänga med och hamna i skålen men jag måste i alla fall skriva vad som var det bästa i veckan för mig….
En vecka som var fruktansvärd då jag gick och oroade mig och ständigt bar gråten med mig.
Vännen Sabina hade hastigt blivit intagen på sjukhus då en stor hjärntumör upptäckts hos henne.
På onsdagen när hon skulle opereras  var jag nog en ganska vimsig och disträ fröken på mitt jobb. Gick som i en bubbla och tankarna var såklart hos henne. Skulle det gå bra? Tänkte så mycket också på hennes familj och barn…..
Operationen gick bra och även om det är långt kvar så var DET i alla fall en stor lättnad och glädje.
…..och en glädjefnatt till som blev måste absolut nämnas i huller om buller-livet. Det var när det kom ett jättegulligt kort till mina barn i klassen från dig Elisabet. Åh vad vi blev glad för det! Såååå fint och tänk att man kan få post när man går i skolan! :-) TACK underbara du!

Lisbeth.

2 kommentarer:

Tankevågor sa...

Tack för att du valde en sån vacker bild till mina DBIV! En riktig "Lisbeth-bild" ....och det vet du såklart. :-)

Elisabet. sa...

Lisbeth: ja, jag tänkte nog att det skulle passa dig ,-)