onsdag 6 februari 2013

Dragningen i lotteriet ...

Kl. 9.15 idag.

Kanske beror det på det häftiga omslaget i vädret, hur som helst har jag inte sovit en enda minut natten mot idag - det har sprängvärkt i mina knän - och det var tänkt att jag skulle ta bilen till verkstaden för service nu på morgonen, men jag var förbi av trötthet .., det blev ändrade planer, pv tog Saaben till stan och jag fick ringa Notarius Publicus och fråga om vi kan ta dragningen i morgon i stället?

Jodå, det skulle gå bra, sa Sonja.

Alltså finns det tid kvar för den som känner för att vara med i Uppmuntringslotteriet.

Följande ligger och skvalpar i skålen: 

annannan i Portugal

Ingela i Ystad (välkommen Ingela! du har jag inte varit med förut)

Kerstin i Dalarna

Eva i Tyresö

Ulrika i Västmanland

Eva på Frösön 

Ann i Göteborg

Torun i Staffanstorp

Mossfolk i Örebro

Cruella i Stockholm

Gunnar i Vaplan (en man!!!!)

Monet i Frankrike

Tankevågor i Stockholm

samt ...

Mellansystern i Ångermanland

 Finns där någon glädje över ...?

Mejla den i så fall till bisse151@gmail.com så lägger jag in ditt bidrag.


4 kommentarer:

Guy sa...

Jag tänker på portokostnaderna och avstår denna vecka, men...
fotot som madame tagit är jättefint. Nästan hela motivet är i svart/vitt och så det gula huset som bryter av som en färgklick.

Elisabet. sa...

Guy: du kan gott vara med! Det har kommit så mycket portobidrag, så det är ingen fara och du vinner säkert ändå inte ,-))

Evas blogg sa...

Snygg bild! Men du, jag är också med ;)

Elisabet. sa...

Eva: det är klart att du är! Det var ju nu du hade den där vackra bilden av Emma! Nu är du på plats ,-)