fredag 26 juni 2009

Klockan är halv ett natten mot fredag.

Tittar jag ut genom hotellfönstret ser man Tjamstanberget och det är helt ljust ute och inte kan man sova då .., jag är pigg som en lärka och försöker göra i ordning bilder från resan .., tömma minneskortet, ja, lite sånt.

När man träffar så här många människor under en kort tid, så är det som om min hjärna inte kan ta in mera .., det svämmar över!

I bilen försöker jag mellan varven få ordning på det hela.

Sortera.

Berättade jag att vi idag hälsade på Thomas bästis Lottas mamma, med sambo.

Vänliga människor som bjöd på kaffe och hembakat tunnbröd.

Och i morgoneftermiddag lämnar vi Malå och kör mot Slagnäs och Storavan där vi ska hälsa på hos Jom och hans hustru.

Vilken spännande resa det här är!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror du är med om ditt livs resa!Själv åker familjen hem med dottern till Oslo idag även sonen blir en fin resa .Kram Babsan

Elisabet. sa...

Babsan: ja, vet du .., det tror jag med ..-) Ha nu en skön resa själv, Babsan!