måndag 30 januari 2012

Och så ett eftermiddagsfönster ...



"Hej Elisabet.

I helgen var vi ut och tittade till i vår stuga som ligger i Stensöfjärden utanför Hudiksvall(Glada Hudik) i Hälsingland.

Då tog jag mej en tur till dasset och när jag satt därinne och inte såg ut för all snö gick tankarna till dej ;) På sommaren har jag en fantastisk havsutsikt och det är så häftigt att sitta där och titta ut men nu var det igensnöat och idén om att mejla dej mitt fönster dök upp.

Så varsågod här får du en titt på mitt fönster i vinterskrud.

Tittade nyss igenom din bildblogg, oj va många fina bilder du har där.

Vänliga hälsningar
Ann-Katrin. (Glada AnnKan)."

1 kommentar:

Biggan B sa...

Vackert måndagsfönster...jag tittar till..ser det är en väninnas!!!!Från Stensön!!!
TINKAN, vi har en hel del ihop tydligen, gillar Elisabets blogg mm mm,
Kram till både dig o Elisabet så här på måndagen.