fredag 3 februari 2012

Och i morgon kl. 11.00 piiiip ....

... är det förstås dragning igen.

Följande är kvar i byttan:

Hälsocoachen med massor med humor -Bettankax i Lund -.
Monica i Skellefteå
Inga i Vännäsby
Monica "Annas mamma" som gav mig idén till detta
Rallykattens matte, tillika världsmästarinnan i stickning - dvs - Ulrika
Tessan
Fyrabarnsmamman utanför Sthlm - "Fourmum" -
Titti i Haverdal
Den storartade och modiga Ruta Ett i Göteborg.
Lena från Gävle.
Damen med gott minne - Cecilia N - i landskapet Ångermanland
Ingela i Malå (idag du Ingela .., kom med posten fina disktrasor från Mantorp, tack du underbara avsändare och tack för hjärtevärmarraderna som medföljde och tack för frimärkshäftet!!!)
En av mina bästa vänner: Agnetha i Skellefteå
Den alltid glada och inte musrädda Christina Berglund i Lycksele
Biggan B i Dalarna Hälsingland
Gunilla
Och sist - men inte minst - f.d. "Londongirl", dvs, Tankevågor i Stockholm (tack till dig också, du rara människa och det blir nog något fint från dig som går iväg i morgon!)

5 kommentarer:

Bloggblad sa...

jag tittar i alla fall, trots att jag missade anmälningarna. Det är kul ändå - och jag klarar att glädja mig åt att andra vinner. (Speciellt som jag i ett kör har vunnit nya trisslotter...)

Elisabet. sa...

Bloggblad: härligt med dina Trisslottervinster! Jag har aldrig arbetat i en affär som säljer fler Trisslotter än där jag nu är .., det är helt ofattbart.

En reflektion är denna: en man som köper en sexpack öl och cigaretter, köper nästan garanterat också en Trisslott.

Många kvinnor i vår ålder köper också lotter - dom drömmer kanske om Ett Nytt Liv - så där så man slipper kolla pensionsbeskedet där det står att man ska arbeta till sjuttioårsåldern.

Anonym sa...

Tack för de orden " en av dina bästa vänninor" det värmde. Saknar dig så här uppe i norr.Kram Agnetha

Elisabet. sa...

Agnetha: detsamma! Jag önskar verkligen att du vore min granne!

Tankevågor sa...

TACK själv du rara ordförande i Uppmuntringslotteriet! Hoppas nu att det som jag eventuellt har sponsrat med kan bli till någon glädje.