onsdag 1 februari 2012

Femtio sekunder i pElles liv ...

10 kommentarer:

Ulrika sa...

Gullegubben!

Monica i Lysekil sa...

Helt enig med Ulrika!
pElle är värkligen en Gullegubbe!

Tankevågor sa...

Skönt att få komma in från kylan ser han ut att tycka. :-)

Monet sa...

Ni har aldrig funderat på kattlucka? Finns väldigt smarta, också såna som bara släpper in de egna katterna.

Anonym sa...

vilken gullig phelle! Fin musik också.
Kram från eva i Tyresö

Ruta Ett sa...

Ojojoj, pElle, du har det inte lätt!

Elisabet. sa...

Till er alla: vi behöver egentligen ingen kattlucka (jag hade det i Ystad på landet), för katterna kan gå ut och in på den inglasade altanen, precis som dom vill.

Men jag vill ändå ha en, kanske till pannrummet och så får dom värme där inne.

Turtlan sa...

Gillar det där när han backar en bit när Du öppnar fönstret. Inget konstig att han gör det men på något sätt så är det fint.

Så är det bara :-))

Hjortron sa...

Åh, vad gulligt!
(Och så kan du skriva texter på filmen - det är jag avis över ...)
Förresten såg jag en film på kunskapskanalen ikväll, "Lappen", som den där filmaren med konstiga namnet gjort, han som gjorde den underbara "tapetserarfilmen". Mycket bra!

Elisabet. sa...

Turtlan: det tog lång tid innan denne kattherre begrep det där, att han skulle flytta på sig, annars puttade ju fönstret omkull honom.
sigge däremot, förstod det PÅ EN GÅNG ,-)

lifeblog: jag använder youtubes version av att lägga in små filmer och det är så lätt, men det är ju inte något direkt fint verktyg och jag har inte lärt mig heller alltsammans.
Man kan välja mellan ytterst begränsat urval med musik och jag önskar att jag visste hur man bär sig åt för att få tillgång till andra varianter, men det kan jag inte?