lördag 21 januari 2012

Apropå kropp och själ ....

mellansystern sa...

Hej, jag känner väl igen det med oro och tändernas sönderfall. 1990-1992 när sonen fått 2 dödsdomar och vi åkte mellan sjukhus i Umeå, Uppsala och Huddinge så lagade jag en trasig tand på alla ovanstående orter.

Min dåvarande fästman (numera äkta make) fick jättemycket hål i sina tänder när sonen hade sina avstötningar. Nu när sonen är ganska frisk så har vi själva inga problem med vår tandhälsa, så nog hör kropp och själ samman.

Kram från kusinen

1 kommentar:

Mika's Cake sa...

Gillar din blogg, lusläst den nu när jag hittat den! Har lite frågor om din knäprotes. Har du någon mail? Min är Johannamariamagdalena@gmail.com
skall till läkaren på tisdag, och prata om en sådan då. Kan du maila din adress så kanske jag kan ställa dig några frågor? MVH