torsdag 19 januari 2012

Nästa dragning ...


Ja, här ligger ni och skvalpar i skålen som min morfar har gjort.

Tjugo stycken är ni .., det är ett fasligt pladder och Ruta Ett har - som ni kanske ser - lyckats klara sig från diskhon även den här veckan.

Nåja, vad jag ville säga .., det är att nästa dragning blir som vanligt på lördag kl.11.00

I postlådan låg igår ett gult kuvert innehållande två par örhängen - såååå fina! - designade anna of sweden, ni vet madamen i Skåne .., ja, det var ett bidrag till uppmuntringslotteriet och det första paret lottas ut den här gången.

Tack snälla anna! säger jag.

5 kommentarer:

bettankax sa...

Ååå Anna gör så fina smycken:))) All lycka till den som vinner.

Bloggblad sa...

Se till att han vispar fram rätt blad nu!

Ruta Ett sa...

Skönt att veta att jag har "näsan ovanför vattnet" :-)

anna of sweden sa...

Det ska bli så spännande att se dragningen och höra vart örhängena kommer att hamna. :)

Elisabet. sa...

anna of sweden: jadu, det tycker jag med ,-)
Tack igen!
Sååå snällt av dig!