fredag 20 januari 2012

Bäva månde vi ...


.... alla vi mammor.

7 kommentarer:

anna of sweden sa...

Haha. Så bra.

Ja, man får passa sig ...

Laila sa...

:-D Oj,oj, oj vad han kommer att kunna berätta när han är större...

Gunilla sa...

Oj, det gäller att se upp. Jag ska inte visa mina barn den bilden. De kan ju få idéer.

AP sa...

Jag ska bara skriva positiva superlativer, jag lovar! <3

Elisabet. sa...

anna of sweden, Laila och Gunilla: ja, mina döttrar är ju i den åldern att man kan befara att dom börjar gå i terapi .., ligger på nån divan och kommer ihåg och sen är det väl kört ,-)

anna: det är tur det .., ja, det finns kanske inga negativa superlativer heller - men nu kan man pusta ut .., nu har du ju lovat i vittnes närvaro ,-)

Steel City Anna sa...

Haha, roligt :)

Anonym sa...

Men med min uppväxt så skulle det inte vara farligt för mamma i sin himmel. Jag fick så mycket kärlek!!!!
Kram från Eva i Tyresö